Lite trött...

Jag fattar inte vad som ska vara så svårt...
 Vi gick in till en butik i stan och beställde tapeter till vardagsrummet.
 Ja så långt e alla med.
 Vi beställde dom i början av veckan och blev lovad att få hem dom i slutet av samma vecka.
 Nästan 2 veckor senare få vi dom
 Men då saknas fortfarande våran fondtapet.
 Dom sa att den skulle skickas från Frankrike och att vi skulle ha den om några dagar.
 Några dagar gick och mycket riktigt så kom tapeten och vi åkte för att hämta den.
 Väl hemma i lugn och ro skulle jag ta fram  och titta på en rulle bara.
 Gissa vad ?
 FEL TAPET !!!
 Till saken hör den att vi betalar extra frakt för alla tapeter och tapeten är INTE billig.
 Så jag tänker fan inte behålla nåt jag inte beställt.
 NEJ DU !
 Så idag hoppas jag på att få gå in och byta / lämna tillbaka tapeten.
 Men jag få väl vänta 4 veckor till innan dom få hem den...
 Vill ju bara ha klart de där förbannade vardagsrummet nu !
 Vill ha TV och kunna lägga sig och softa framför nån dålig TVSåpa.
 Några veckor till så..... *suck*
Ja de kan verka lite men att bo på en byggplats få en lätt på dåligt humör med jämna mellanrum !

 Oj oj vad långt och tråkigt detta blev :P

Bäst att göra sig klar för dagens planer.
Ska åka in till stan och ha några körlektioner och göra några ärenden...



Tack Malin för att du finns <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback