Något annat att tänka på ett tag...

NAMN: Josefin Camilla
FÖDELSEDATUM : 10 Januari
BOR: Skede / Örnsköldsvik
SMEKNAMN : Milla, Millis Millan, Lill Milla
FAMILJ :  Mamma, pappa 3 bröder, 2 systrar, sambon Micke, 2 Hundar, 2 Hästar.
INTRESSEN : Vänner, hundar, hästar, dressyr, wow :P
SKOLA/JOBB : ehm.. mellan 2 jobb så att säga ^^ Pluggar på distans.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD...APRIL
SAKNAT NÅGON :
Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ne, tro int de iaf..
SVIKIT NÅGON : Hoppas jag inte
KÄNT DIG SÄMST : Nångång
GRÅTIT : Nopp
SKRATTAT : Alltid
VARIT SJUK : Är jag alltid
VARIT UTOMLANDS : Nopp

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
Beror på, blivit oftare nu på äldre dar... :O
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: NERVÖS !
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: NERVÖS !
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: NEJ NEJ NEJ
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Hmm kanske.. men tror inte de e nå viktigt

KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Hmm njae är kräsen
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Absolut !
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ehm... jag hoppas på de
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Japp
OM JA, VEM: Micke
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Absolut
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: bad bad bad, only you
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: En blandning absolut !
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Lång / mittemellan...
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar ingen roll...

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Mellanblond säger frisören :P
ÖGONFÄRG : Blå såklart
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Finns saker att ändra på så att säga :P
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: Jo jämt ^^
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: hahaha näe
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ne, lite svårt med min utbildning samt intressen. Men VILL ha.
SMINKAR DU DIG: YES
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN: Känner mig inte hel utan sminket. :P

Va bara tvungen att fördriva tiden på nåt annat att tänka på.
Jag vill kräkas, gå under jorden, vill att denna dag ska va över bara !!
BLÄ !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback