Påsk

Ja ingen helg jag tycker e nå speciell.
Alla är lediga och alla är kanske glada, men de e oxå allt.
Visst är alla små påskkärringar söta :)
De kan jag inte förneka =)
Kommer ihåg när man själv va liten och de va så pirrigt att gå runt till alla människor =)
 
 Igår va Jonte och Emma och Leon på besök, eller Angelin heter hon ju nu.
 Kommer nog aldrig lära mig de där :P
Vi for ut och red lite, snacka om en tur jag fick med Lizzie =)
Ja vad ha jag tagit mig an för häst ? :O
Senare kom Malin hit och hade köpt med sig lite go´mat =)

Idag har jag en fruktansvärd träningsvärk, kan typ inte sitta =)
Tack Lizzie !
Snacka om att man e vältränad !!

Ikväll bär de av på en 20 mils färd, ska hjälpa Malin med en sak.

Tack för att du finns vännen <3




Kommentarer
Postat av: Malin

hehe jaaa det blir en lång bilfärd =P men de klarar vi =)

tack för att du finns oxå gumman =)

2009-04-11 @ 13:35:29
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback