Sista April

Ja då va de redan sista april, jag tycker tiden gå så otroligt fort...
Idag har jag sjukt mycket att stå i..
Vi har bjudit hem lite folk så innan de kommer nån MÅSTE jag städa.
M´s föräldrar ska komma hit och hjälpa till att tapetsera.
Jag måste dra ihop ALLT rat till majbrasan som jag hoppas att vi kan tända idag och att de inte är för torrt i marken.
Stallet ska göras och Emil vill bli av med sin sko som han har bak.
Häromdagen så trampade han av sig den ena skon i hagen och jag hittar den banne mig inte :P
Ja vad säger man... vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men bäst är väl att ta tag i nåt att börja med...

Ja just måste dessutom brumma in till stan och köpa nåt att lägga på grillen och äta till...
Och kanske in på bolaget idag igen, vet inte om vi ha så de räcker...


Ha en trevlig valborg alla ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback