Underbart väder !

Idag ha de varit helt underbart väder !
10 grader varmt och härlig sol !

I lördags följde jag med Mallan på en långkörning, va hemma vid halv tolv på natten och då ringer han jag delar postlåda med och säger att jag SKA hämta honom i Nordmaling.
Så de va bara att sätta sig i bilen igen och åka 6 mil till.
Att tilläggas ska oxå att de va tjock dimma så jag såg ungefär 3 meter framför bilen.
Jäkligt dåligt humör va jag på när jag kom fram.
Höll dessutom på att somna efter vägen dit.
Från Nordmaling körde jag TT:n och de gick konstigt nog lite fortare hem.. :P

Igår åkte jag och hämta hem en höbal som jag tiggt åt mig.
Nu är det dags att leta ännu mer. *suck*

Idag kan min lilla mamsen på besök med lillasyster Nattis =)
Första gången dom va och hälsade på i huset :)
Riktigt trevligt !

Nu peppar jag för morrondagen och Ikearesa med Mallan =)

 
 
Den ska jag banne mig ha stort på bakrutan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback