Go morron :)

Ny dag med nya tag !
Jag har nu suttit en stund med skola.
Ska snart dra mig mot stallet och sedan blir det körskolan som gäller i vanlig ordning =)
Hundarna är hos svärföräldrarna ute på landet och mår gott.

Ska packa mera ikväll efter körskolan för snart så har jag inte mer tid på mig =)

Känns otroligt skönt att det snart bär av mot landet och våran lilla hästgård =)
Slipper bo på heroinhöjden med allt vad det innebär.
Under dessa år vi bott här har det varit skottlossning, knivmisshandlar, misshandlar, bråk... ja listan kan göras lång vad som hänt på detta område. SÅ jag förstår att poliserna snurrar runt här dag som natt.
Men nu slipper vi snart detta och kan äntligen börja LEVA !!



Nä nu e de dags för mig att göra mig klar för ännu en lång dag =)
Kramiz på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback