Ja det är så...

...så sant så sant.
Jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat med körkortet !
Underbara Mallan har ställt upp och stöttat mig så nu har jag faktiskt kommit igång.
Så jäkla roligt !
Jag se fram emot nån liknande bil som denna :


Haha snygg va ?
Skulle bara varit ROSA med LILA hjärtan.
Då skulle jag va kanon nöjd! =)

Körde min andra körlektion idag och ja... vad säger du Mallan ?
Blir jag en säker förare ? :P



Snart smäller det med flytten oxå !
Inte ens 2 veckor kvar nu.
Ska bli så sjukt skönt att komma från stan lite och få hem hästarna på gården.


Ja förresten va jag å Mallan och hämtade spån igår och såhär ser vi ut INNAN vi börjat:

 <--Mallan<--Me

Grymt snygga va ?! *hahahaha*

Nu e de dags för midda =)
Hej Svejs !



Kommentarer
Postat av: malin

haha snygg bil ;) såklart jag stöttar dig i ditt körtkort =) Du kommer bli en säker förare=)=)

Haha snygga vi med maskerna på ;) haha

2009-02-18 @ 19:45:34
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback