Jaha..

...då va de ett tag sen man skrev igen :P
Men mina helger e tokfulla med saker att göra..
Helgen började med otursdagen fredag den 13.
Men jag brukar inte tro på sånt men from denna fredag kommer jag att tro på den.
Dagen började så bra med min sista dag på praktiken och jag tänkte mig en lugn och bra sista dag.
Men det ändrades snabbt.
Jag blev "knivhotad" och bestulen.
Telefonen fick jag som tur va tillbaka senare på dagen,
men mitt psyke fick sig en smäll.
Blev ett ordentligt polispådrag min sista dag på praktiken.

Ja helgen fortsatte med att vi tog vårat pick å pack och begav oss till huset för vidare renoveringar.
Har målat helt klart i köket nu =)
Tvrummet är snart klart oxå, nästan bara tapeter och tak kvar nu.
Känns bra att man ser lite förändring äntligen !

Kort lägger jag upp när det blir färdigt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback