Ny frilla...

..japp så är det.
Har varit och pinat mig hos frissan imorse.
Bland det värsta jag vet, det gör så jäkla ont !
Kanske därför det bara bli ungefär 1 gång/år...
Frissan skällde lite på mig och tyckte att jag skulle försöka klippa mig oftare...
jaja...jag ska... :P

 
Så här ser de ut =)
Kortare och mer uppklippt.
Jag e nöjd !

Resten av dagen spenderades med Mallan =)
Efter klippningen åkte vi upp på företagshälsovården och jag blev torterad.
Stick i armen och vaccin...
Huvva vad jag hatar att bli stucken !

Sedan bar de av mot huset vårat.
Jag och Mallan va såå duktiga flickor och satt upp en hage.
MITT I VINTERN !
Eller ja vi fixade iordning hagen iaf, nu ska vi inte överdriva !
Ska ta kort på vårat verk i helgen, ser sjuukkt bra ut ! *haha*

Bäst att plugga lite skola och körkort nu.
Hej Svejs Så länge !



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa våran hage blev så fin=) haha =P

2009-02-19 @ 21:00:26
Postat av: Emma

riktigt snyggt i håret! =)

2009-02-24 @ 21:40:26
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback