Stress...

Ja jag känner mig otroligt stressad över allt just nu.
 Oroar mig över allt och undrar hur f*n man ska hinna med?!
 Stallet, praktiken, ha 2 prov som jag ska behöva göra denna vecka.
 Har huset som renoveras i full fart, inväntar papper från vägverket...
 Ja jag vet inte, allt bara snurrar runt.
 Svårt att somna på kvällarna för allt bara knager i en.
 Samvetet gnager för att hästarna inte få röra på sig som jag skulle önska.
 Men tiden räcker helt enkelt inte till allt just nu.
 Jag skulle vara i stallet hela dagarna om jag hade fått välja men just nu kan jag inte de....

Jag ger allt och jag hoppas jag få tillbaka de en vacker dag !!

Tack för att du finns och lyser upp tillvaron och gör den något lättare att leva i !!




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du finns gumman =) Du är bäst =)

2009-02-03 @ 12:01:05
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback