Tillbax...

...efter en rolig dag med Mallan.
Känns som vi hunnit med en hel del idag.
Först rattade vi mot Byggmax där jag inhandlade lite saker till stallet vi ska försöka påbörja byggandet av imorron =)
 Sedan kände vi oss hungriga och tog en stopp och åt lite.
Sen till Granngården där jag köpte lite foder till hästarna och Mallan hittade en jättefint shabrak till pangpris ! =)
Efter det va de dags att åka till färgaffärn.
 Där inhandlades lite vanlig vit färg som vi ska måla i köksskåpen.
Blev även pålurad nån pensel och nån färgtvätt som man tydligen ska tvätta med innan man målar..
Hade jag ingen aning om att de behövdes, trodde man bara behövde lite vatten :P
Gå säkert lika bra med vanligt vatten oxå, det skulle inte förvåna mig.
Lurad igen !
Efter de så gjorde vi ett snabbstopp in the city, jag skulle ha nån hudkräm.
Därefter bar de av mot stallet.
Denna kyla gör mig galen !!
Man vill inte alls gå ut, man fryser ihjäl !

Nä nu ska jag faktiskt lägga mig och vila huvudet en stund och ladda för morgondagen när vi ska ut till huset och försöka göra nån nytta. Hoppas bara att det är lite varmare iaf.

Tack för att du finns och du är du =)
U are the best ! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack stumpan för idag =)

se framemot imorgon ;) när vi ska dona i huset =)

2009-02-04 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback