Trötter...

...efter en hel dag i huset.
Vaknar idag och känner mig mörbultad.
Känns som jag gått en boxnings match...

 Började med att jag och Mallan rev nästan hela stallet som det va,
 och sedan satt tillbax de som vi ville.
 Sopade och städade undan lite i stallet oxå så de såg lite trevligare ut.
 
Tusen Tack för Hjälpen Malin.
 Du är BÄST !
 Vad skulle jag gjort utan dig !

 Idag är planerna att fortsätta bygga på stallet och fortsätta målningen inne i huset.

Tjejer kan !! Eller hur Mallan ? :P






Kommentarer
Postat av: Malin

självklart =) vi ha ju byggt snart hela stallet =) tusen tack för att du är du <3

2009-02-07 @ 20:41:29
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback