Äntligen...

...så är det HELG !!
 Denna vecka har känts ovanligt lång och jobbig.
 Tidiga mornar och sena kvällar... :(
 Fy, inget för min kropp.
 I NEED MY BEAUTYSLEEP !! =)
 Än är veckan inte slut, jag jobbar på mitt "gamla" jobb hela helgen.
Jaja bara att stå ut det är ju trots allt min absolut sista helg där.

 Hemma igen från komvux där jag haft mina 2 praktiska dagar.
 Otroligt vad mycke klokare jag borde blivit.
 Men just nu bankar någon otroligt hårt i mitt huvud så jag ska kurera mig
med alvedon och ta mig en liten powernap en stund innan jag MÅSTE fortsätta packningen.

 Håller även tummarna för ett speciellt telefonsamtal från hon vi köpt huset av !!
 Nycklarna är på ingående snart... Hoppas jag =)


Snark ZZZZ

 


Kommentarer
Postat av: elin

absolut! det tycker jag att vi ska göra, det var riktigt skoj den kvällen :)

2009-01-30 @ 20:57:41
URL: http://midenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback