Fick mig en ordentlig..

..tankeställare i helgen...
 Som sagt så kom mina bröder hit.
Och det va riktigt trevligt.
 Älskar er Jonte, Jimmy och Jeppe !!!


Jag vet att ni inte har det lätt, men ni ska veta att jag finns här och ta INGEN skit från nån !
Då ringer ni syrran ska jag styra upp det hela ! =)
Och be den dumma fan dra åt h-vete !!

Ja ursäkta mitt språk, men hur är vissa  funtade ?!
Är man vuxen när man är vuxen eller är det något man ska lära sig ?
Då har han då inte fått lära sig nåt, fy fan säger jag bara !!
Fattar inte vad min kära ------- ser hos den idioten !!
Åååå jag bli så arg !!

Idag har jag avklarat första dagen på de praktiska övningarna i min utbildning.
Vilket innebar venprovtagning och såromläggning.
Så nu har jag blivit ännu klokare idag =)
Imorgon fortsätter jag mitt lärande *haha*

Nu ska jag faktiskt inte sitta här och dega, har hur mycke som helst att göra.
Ska packa lite =)
Puss Hej
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

jaa detva himla roligtatt få träffa alla dina bröder =) riktiga pinglor =) Ärdet något som händer, ställer jag alltid upp=) de vet du=)

2009-01-29 @ 16:34:34
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Elin

okej, det var längesedan vi sågs, du skulle ha kommit hit och hälsat på nån helg så kan vi ta en tjejfest :)

2009-01-30 @ 08:34:12
URL: http://midenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback