Flera dagar..

...har det gått sen jag skrev sist.
 Smäll på fingrarna !!
 
 Jag kämpar på med praktik, vänner, sambo, hästarna, hundarna... Ja listan kan göras lång.
 Jag måste bara säga vikken jäkla tur att vi inte har barn än !!
(Förstå mig rätt)
 
 Praktiken är fortfarande kanon =)
Jag trivs otroligt bra !
Tänk att man blivit så blind på förra jobbet.
Jag råder er alla som är där :
SÖK ER VIDARE !!!
Det finns bra mycket bättre jobb !!
Helgen som va kom mina bröder på besök.
Mallan kom och vi tog oss en välförtjänt alkohol smutt =)
Tack för i helgen och speciellt tack till dej MALIN !!

På söndagen så fick vi för oss att vi skulle ut och rida,
ingen rolig kombination vill jag lova.. Bakis och skumpa runt på en galen jäkla ponny !!
Ja precis så jag känner med Lizzie just nu, jag vet fan inte vad jag ska göra för att hon ska lugna sig.
Ja, hon är svår som fan men jag ska FAN I MIG INTE ge upp.
Jag har en himla tur att Malin ställer upp att rida Emil så jag få lite mer tid till Lizzie..

Och här bor mina ögonstenar till 1/3 =)


Går allt enligt våra planer få vi tillgång till huset redan på söndag :D
Pirr Pirr !!!

Nä nu ska jag städa lite och sen ska jag börja packa lite kartonger !! =)

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Malin

tack själv för helgen =) hade himla roligt=)

2009-01-27 @ 15:08:33
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Emma

yes (=

2009-01-27 @ 19:35:30
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback