Fredag, underbara fredag =)

Precis hemkommen från stallet och massa ärenden sitter jag här
och har fått frossan i mig så jag håller på att gå sönder känns det som.
 
 Dagen började med att underbara Mallan hämtade mig och sen bar det av mot stallet.
 Släppa ut alla hästarna och möta upp min nya häst :D
 Lillgumman !!
 Släppte in henne med Emil och det gick bara bra, hoppas det fortsätter så.
 Naturligtvis glömde jag min kamera hemma, och den i mobilen funkar skit.
 Så jag fick inga kort idag... =(
 Imorron lär jag inte heller hinna men kanske till veckan.
 Lizzie (nya hästen) verkade inte alls så stressad över att komma till "nytt" ställe.
Hon rullade och ställde sig och åt =)
 Jag gick ut sen och gav dom morötter och det va populärt.
 Man måste ju muta lite !!

 Sedan gjorde jag och Mallan en liten tripp till olika butiker runt om i stan.
 Systembolaget, Eurostore, Kontorsvaruhuset, Rusta, Granngården och till Kickis Hästshop.
 Den största inhandligen blev såklart på systemet :P
 
 Tack Malin för att du finns !!

 
 
Himlar vad ljus han va när han kom!!
 Nu i vinterpälsen ser han mer svart ut !!

 Jaja kommer snart kort på min nya stjärna i stallet =)
 Läckra Liss !!


Kommentarer
Postat av: Malin

tack för att du finns stumpan =)

2009-01-09 @ 15:10:37
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback