Jaha...

...ja, gårdagens ridtur blev som förväntat inte den lugna typen.
Malin lånade Emil, dom verkar trivas ihop ;)
Jag tog min krutmaskin Lizzie...
F*n säger jag bara vilken ouppfostrad häst jag har tagit.
Nu gäller träning, träning och ännu mer träning.
Vi måste lära känna varandra för sån ridtur vi hade igår ska vi INTE ha en gång till !!

Till helgen hade 2 av mina bröder( som jag fatta de ) tänkt komma på besök.
Få väl se vad som händer.
Jag har stalltjänst och jag vet inte än hur jag ska lösa alla dagar...
Underbaraste Malin ska iaf hjälpa mig lördag morron =)
Tack vännen !!

Jag är ledig från praktiken i helgen så det är skööönt =)

Dags att dra sig till stallet nu innan man ska på praktiken....



Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Emma

tackar :) kram

2009-01-24 @ 14:47:54
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback