Japp =)

Japp hovslagaren har äntligen varit och båda hästarna har fått fina fötter =)
Jag blir ju inte förvånad, jag glömde kameran hemma.
Tur va väl att underbara Malin hade huvudet med sig och hade sin kamera redo =)


Jag å Emil :)

Här har ni henne =) Läckra Liss !!

Lizzie igen :)

Å Emil <3

Visst va de skönt att få fötterna fina men att komma ut i hagen va MYCKE bättre :P

Lizzie i full action !!

Lizzie

De första Emil gjorde =)


Jag tog mig en första ridtur på Lizzie idag =)
Gick jättebra, vi skrittade lite på ridplan, provade lite trav och jag måste säga att hon inte bara ser ut som en ponny, hon känns som en oxå !!
Mallan lånade Emil och red lite med oss. =)
Såg så bra ut så.

Tack underbara du för att du finns,
tack för att du är du och tack för att du är min vän.
Du ska veta att jag uppskattar allt du gör och du ska veta att du är bara bäst !!
Tack MALIN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback