Oh my...

Igår hände en hel del.
Steg upp i gryningen och åkte till stallet och gjorde färdigt åt mina 2 busfrön =)
Sedan hem och ladda för kvällen som blev riktigt lyckad till slut ändå.
Åt på resturang Toscana och utgången blev på Statt.
Ska tigga åt mig några kort, som vanligt så klantade jag till det och glömde min kamera hemma =(

Tack för en härlig kväll alla =)

Är så glad att jag har dej MALIN !!! <3

Så nu sitter man här, söndag 11/1.
Bakis och så har man hunnit bli hela 24 år nu oxå...
Snart halvvägs till 50 :S

Nä nu ska jag fortsätta tycka synd om mitt huvud och logga in på spelet en  liten sväng =)

Kramiz till er alla !!



Ja just ska passa på och gratta min underbara barndomsvän till körkortet !!
GRATTIS GINGA  !!! =)



Kommentarer
Postat av: Malin

tack för en underbar kväll =)

2009-01-11 @ 16:34:55
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback