Söndag

...och snart ny vecka.
Denna vecka kommer att börja med mina stalltjänster och på em imorron börjar jag min praktik..
Börjar faktiskt pirra lite i magen inför vad som väntar :P
Fjantigt, ja jag vet =)

På tisdag skriver vi papper och då övergår Lizzie i min ägo.
Ååå ja det känns bra =)

I helgen har jag faktiskt inte gjort mycket, bara varit hemma och kurerat mig.
Och jag känner mig faktiskt tillräckligt pigg för att göra lite praktik.
Jag menar... det kan väl inte va så anstängande att göra lite praktik ? :P

Har faktiskt gjort mig världens goaste Smootie ikväll.
Med röda bär och tranbärjuice.
Mmm så nu ska man bädda ner sig i soffan framför tv´n och njuta av
sista lediga kvällen innan allt hektiskt kommer att starta.



Tjingeling så länge =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback