Tack

Måste börja detta inlägg för att säga 1000 tack till min underbara vän Malin.
 Tack för hjälpen igår med hästarna !!
 Du är BÄST !!
 

 Nu har vi äntligen fått lite mer snö och det är nästan + grader.
 Det är skönt att kunna vara ute som en vettig människa och inte frysa arslet av sig så fort man kliver ur sängen.
 Hatar kyla och hatar att frysa. BURR !!
 Jag har nog världens dåligaste intresse om det blir kallt ute.
 Jag kom till stallet en morron när det var ca -25 grader och kollade tempen i stallet och det var ca-20 grader i stallet. Då tycker man riktigt synd om hästarna som står instängda i den kylan !!

 Idag ska jag och Malin ge oss ut på ett självmordsförsök med hästarna, få se hur långt och var vi tar oss :P

Praktiken går alldeles utmärkt...Hittills...
 Inte så mycket att göra, men vansinnigt spännande att prova nåt nytt !!

Nu ska jag göra mig klar innan Malin kommer ;)

Puss Hej !!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback