Tisdag ?

Ja så sant så, det är tisdag och jag känner mig mer virrig än vanligt :P
Dagarna är inte som dom ska med alla dessa helger.
Tack å lov att det är tillbax i vanliga rutiner imorron =)

Jag har varit dålig på att uppdatera, Fy skäms och smäll på fingrarna till mig !!

På fredag kommer nya hästen hem till stallet.
Ska bli riktigt roligt med en liten utmaning.
Bara att hålla tummarna på att Emil gillar henne lika mycket som jag gör !

Imorron ska jag och Mallan åka och trixa lite nya saker till nya hästen bla.
Käka någon lunch och bara umgås.
Ska bli skönt =)

Snart så, snart så är vi i mars och flytten är ett faktum.
FAN vad jag längtar !!

Nä nu ska jag faktiskt spela lite och sen städa är planerna ;)
Gissa hur det går ? :P



I am happy for the first time in very many years =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback