Torsdag...

Igår tömkörde jag Lizzie och longerade Emil.
Jag hade fullt upp med att hålla koll på Lizzie så några kort blev det tyvärr inte på henne... :S
Emil däremot fick jag några kort på.





Go gubben min !!

Städade undan julen igår oxå, kände mig såå duktig.
Dagarna närmar sig och snart, ja snart, är det dags för flytt !!
Jag längtar ihjäl mig snart.
Vill flytta från detta slum, vill flytta hästarna, vill ha mitt eget !!
Och snart blir min dröm verklighet !!

Idag ska jag och Malin försöka oss på att hitta ett täcke till min andra fröken i stallet.
Lizzie haar nämilgen ett väldigt trasigt täcke och jag tänkte faktiskt laga det,
men Emil har förstört det ännu mer nu...
Jag bli int´förvånad om jag säger som så.
Han ska bita i ALLT !!
Så vi ska se om vi kan hitta nåt bra täcke i denna stad...............
Kanske vi tar oss en ridtur idag med, beror lite på hur vädret och underlaget är.
Jag har faktiskt inte hunnit vara ute idag, ska snart ge mig ut med hundarna. =)

Oki, dags att göra nån nytta.
Hade gött alla
Kramiz


Kommentarer
Postat av: Emma

hallå :) ja bad samma som förut :)

2009-01-16 @ 13:24:42
URL: http://lilllillan.blogg.se/
Postat av: Emma

jo ja tänkte också de först men ah ja tänkte ja gör de nästa gång. de finns många som ha gjort mycke snyggt. :) kram

2009-01-16 @ 14:57:52
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback