Torsdag

Nu är det verkligen nedräkning på jobbet ;D
7 dagar kvar och det känns otroligt skönt faktiskt.
Har faktiskt fuskat och tagit ut några semesterdagar.
Jag kommer nog att bosätta mig på körskolan är så otroligt taggad nu så ni anar inte !!!

Jag börjar min praktik snart oxå, den 19/1 närmare bestämt.
Dom hade riktigt knepiga arbetstider, men allt är nog bättre än Sundhem vilket som :P
Så nu känns det som ett nytt kapitel i mitt liv kan börja.
Jag avslutar kapitlet på Sundhem som ett lärorikt men även väldigt känslomässigt tungt kapitel.
Och tar nya stadiga tag i mitt nya, förhoppningsvis ännu mer lärorikt vetande i mitt liv.

Imorron smäller det.
Då kommer nya hästen hem. SPÄNNANDE !!
Världens töntigaste namn eller ska man säga att det står för henne ? :)
Läckra Liss :D
Det kommer att komma bilder på henne inom snar framtid så få ni avgöra vad ni själv tycker *haha*


Emil får snart en ny kompis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback