Chanelle :)

Ja då har Chanelle bott hos mig i ganska precis 3 dagar och det flyter på jättebra mellan Lizzie och henne.
Jag har varit ute på lite promenader med Chanelle för att visa henne runt lite och de ha inte varit några större problem.
Hon är lite burdus, men det går nog till sig när vi lärt känna varandra lite bättre.
Nu är allt så nytt för henne och även för mig.
Men det känns toppenbra och hon är så otroligt vacker ! =)
I mina ögon iaf :)
Se efter och bedöm själva !
 ÖGONGODIS !

 
Här kommer hon ut ur transporten.
Välkommen hem gumman !
 
 Chanelle <3
 Chanelle och Lizzies första möte
    
 Solstrålen !

 

 Idag har det varit jobb hela dagen och hästarna har precis fått komma in och torka upp lite.
 Snart ska dom få gå ut igen.
 Har varit regn och tråkigt grått hela dagen.
 Men imorron hoppas jag på sol och åter sol.
 Har en ledig dag och det känns skönt, då ska massor hinnas med !
 Måste ta mig tid att städa och bada hundarna.
 Chanelle ska få sin dagliga promenad.
 När vi känner varandra lite bättre och hon har lite bättre kondis kommer jag att sätta mig upp på henne igen.
 Hoppas att hon är samma dröm att rida här hemma som hon va när jag provred =)
Måste  ringa veterinären igen och boka in vaccination.
Chanelles "förra" ägare ringde och sa att hon inte e vaccinerad mot botulism och det MÅSTE och VILL jag ha på henne.
Tycker det är otroligt viktigt om man ger hösilage som jag gör !

Nä nu e de dags att fixa lite här hemma innan darling kommer hem från jobbet.

Puss på er alla ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback