Fredag

Ännu 1 vecka har passerat med stromsteg.
Denna veckan har gått lika fort om inte fortare.
Har haft fullt upp att fixa transport åt Chanelle, men som det verkar nu är det ordnat.
Så snart anländer hon !

I måndags va jag och tog mina sista blodprover och min sista vaccinspruta.
Otroligt skönt att ha det klart !
I tisdags va jag in och gjorde prov.
Nu har jag bara nån inlämning kvar ur kursen jag är på och sedan har jag bara 1 kurs kvar och efter det är jag äntligen klar !
Har fått massor av extrapass på jobbet oxå så nu kan jag lika gärna bosätta mig där =)
Men det gör absolut ingenting !
Jag stortrivs !

 
I helgen är jag faktiskt ledig.
 Jobbar bara ikväll och sedan jobbar jag inte förrns till nästa vecka.
 Har fullt upp ändå.
 Imorron bli det att hämta hö och kanske städa stallet lite.
 Sen måste gården städas och allt skräp ska iväg på tippen !
 
 Men jag är förväntansfull
 Snart så snart är du här =)

 
 
Mitt och Chanelles första möte



Kommentarer
Postat av: e

vilken fin bild =)

2009-06-05 @ 13:25:52
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback