Måndag

Ja denna helgen har varit helt underbar !
Underbart väder och underbart sällskap av Mallan såklart =)
 Gissa vad ? !
 Jag ska köpa mig en ny häst !
 Hihi så otroligt glad.
 Ska faktiskt bli riktigt skönt att ha bara egna hästar hemma på gården.
 Emil åker tillbax till Emma och det känns faktiskt riktigt bra.
 Har som haft på känn ett längre tag att jag inte skulle få ha honom kvar så mycket längre.
 Och då känner jag inte att det är rätt att han ska stå kvar här om det ändå bara ska vara ett moln av ovetskap om när han åker som hänger över oss.
 Så igår bestämde jag mig, går allt som planerat hämtar jag hem vackra Chanelle i helgen eller veckan som kommer.
 
 
 Vi va och tittade på denna stjärna i helgen och hon va urmysig.
 Så nu tar jag hem henne på prov till i Oktober.
 Tro nog inte att de ska vara några problem, bara vi få på henne på nån transport. =)
 Hon är 11 år och har inte åkt transport på 7 år.
 Så bara att hålla tummarna.
 Sen hoppas jag i mitt hjärta att fröken besservisser, Lizzie, här hemma går med på att dela sitt liv med denna skönhet.
 Chanelle är ett litet korsningssto arab/welsh cob.
 E hon inte vacker så säg =)

 Tack underbara Malin för att du följde med den låånga vägen
 i den otroliga hettan för att titta på häst =)
 Du är bara för bäst ! <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad fin hon är..:) Hoppas det går bra..:)

2009-06-01 @ 15:04:57
Postat av: ida www.gotteochvi.com

hittade hit av någon konstig anledning och tänkte att jag lika gärna kunde slänga in ett hej...så Hej! =)

2009-06-02 @ 16:58:08
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: e

Gud vilken fin häst =) Vart ska du hämta henne? KRAM!!

2009-06-03 @ 13:48:36
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback