5 år av saknad..

5 år har gått sedan vi förlorade våran underbara vän Ida.
Det går inte en dag utan tankar på dig och var vi hade varit idag.

Inte trodde vi att vi dig skulle mista
att ögon som strålat så klart skulle brista
I minnet du lever du finns alltid kvar
I minnet vi ser dig precis som du var.

Den 14 mars 2004 är en dag som vi sent ska glömma.
Den dag du valde din egen väg och lämnade så många kvar som älskade dig så högt.
Den dagen kommer föralltid att tillhöra dig
Den dagen är tillägnad en underbar vän som inte längre orkade leva.
Den dagen är sorgens dag.

Jag ser tillbaka på en livlig tjej som alla tyckte om
En tjej som alltid ställde upp

Förlåt att jag inte va där när du behövde mig som mest !
Förlåt mig lilla Ida !

*1986-09-03  +2004-03-14




Idag tänder jag ett stort rosa ljus som ska brinna hela dagen för våran underbara vän
Ida Palm
Vila i frid



Kommentarer
Postat av: Malin

Vila i frid Ida

2009-03-14 @ 09:53:55
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: ems

Vår älskade och saknade Ida.

Vila i frid.

2009-03-14 @ 14:57:46
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback