Äntligen !!

Äntligen har vi fått internet inkopplat !
Jag är överlycklig.
Man kan aldrig tro att man skulle sakna nåt så fruktansvärt.
Fjantigt, är det säkert.
Men att sitta mitt ute i ingenstans utan tv och internet är inte kul !

Hur som helst så är de fixat nu så jag hälsar mig välkommen tillbax till civilisationen !

Här hemma har det inte hänt så jättemycke med renoveringarna,
Micke jobbar hela dagarna och det enda jag själv duger till är att fixa i mitt stall :P

Men det ska bli klart och när vardagsrummet är färdigt är det hallen och toan som står på tur.
Därefter köket. =)
Ja jag räknar några år framåt i våran takt...

Det är hur som helst otroligt skönt att bo här på landet med mina hästar hemma på gården !
En dröm jag haft sedan jag va liten va just att få bygga och inreda mitt eget stall..
Och vad är det jag håller på med just nu... 2009 =)

Underbart !!



 
I´m happy !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback