Hej på er =)

Jag lever och står i.
Är nu snart klar med flytten från stan till (vad som ska bli) mitt drömhem =)
Har inget internet ännu, ingen tv och ingen mobil funkar...
Snacka om att leva mitt ute i ingenstans och vara helt avskärmad från omvärlden...
Just nu känns det så, men jag är glad att jag har mina hästar och hundar som håller mig sällskap under dagarna jag är ensam...
Till veckan är det planerat att internet ska kopplas in..
JIPPI !! =)
Men med min vanliga tur är jag väl fast i skogen helt alena flera veckor till innan internet har kommit igång.. :(
Men man ska inte hänga läpp, vi har trots allt hemtelefon =)

Huset är vårat och det känns helt underbart, hästarna börjar sakta men säkert att göra sig hemmastadda, men snacka om att jag har haft 2 stora vilda hästar att göra med denna vecka !
Har aldrig varit med om att nån av dom har betett sig så illa någonsin !
Härom dagen höll Emil på att springa rakt över mig så jag hann precis gå ett steg undan innan han knuffade mig ordentligt ner i vägen... Sen sprang han på upptäcksfärd... in till stallet och till Lizzie :D
Sen är man så fjantig och som vanligt kollar man omkring sig så ingen såg :P  MITT UTE I SKOGEN !
Ja skogsmulle kanske såg... :P
Som tur är tror jag dom har börjat vänja sig vid livet på landet och om nån vecka till är dom kanske sig själva igen. Bara att hoppas och hålla alla tummar man har  !

Ja detta blev långt, vad jag egentligen bara ville ha sagt är att jag lever  =)
Så snart jag har internet ikopplat kommer det att komma bilder på huset och lite till =)

Hej så länge från Skede och ödemarken=)



Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli så himla fint då allt är klart =) Tur att jag vet att du lever iaf =) Snart ses vi igen =) Kramiz på dej

2009-03-07 @ 15:49:00
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: sabina

men vad roligt att det börja ordna sig för dig :D så kul och höra hur det går. tråkigt med mobilen och det :P

2009-03-07 @ 22:36:16
Postat av: Jonte

måste komma och hälsa på er snart nu.

2009-03-09 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback