Sikken felstart på dagen

Vaknade som vanligt när klockan ringde 07.00.
En dunkande huvudvärk.
Svinkallt i huset !
Klev upp och klädde mig i allt jag kom åt, ner till källaren och slängde in en brasa.
Slängde ut hästarna.
Gick in och väntade mig värme.
Men icke !
Jag är så jäkla kass på att göra upp eld.. :S
Så naturligtvis hade allt slocknat.
Började om från början igen.
Runt 10.00 hade jag fortfarande ingen värme och inget varmvatten så nu gav jag upp !
Jag villle ju duscha innan jag ska in till stan och ha körlektioner.
Men jag få stå ut med mig själv till i eftermidda.... *suck*
Ibland vill jag bara hata detta hus ! =)

Hört Britney Spears nya låt ?
Vet inte om den e så dålig att den bli bra eller om det är jag som är i fjortisträsket fortfarande :P




 Älska eller hata mig , men jag står för allt !


Kommentarer
Postat av: sabina

haha jag tycker den är bra :P

2009-03-25 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback