Tisdag

Tänk vad tiden gå fort.
Solen lyser och snart kommer oxå värmen.
Helt underbar tid på året.
Just nu innan pollensäsongen drar igång...

Igår kom Mallan och hämtade mig och vi åkte och inhandlade lite saker till stallet
och sedan vidare mot att hämta spån.
Nu har Lizzie och Emil ordentligt med spån igen och de känns otroligt skönt =)
 
 Min lilla tös Chiva är sjuk.
Jag vet inte alls vad som är fel, hon verkar ha ont i magen.
Vill kräkas och kan inte vara stilla, jag vet inte hur jag ska förklara men jag ser på henne att hon inte mår bra.
Lill gumman måste ha fått i sig något ute och bli de inte bättre till mitt på dagen måste jag ringa in till veterinären.



Idag ska jag bara vara hemma och vänta på sotaren.
Han skulle dyka upp mellan 9.00 och 13.00....
Ja borde ju inte vara nån risk att han bli sen iaf...
Kl 13.00 kommer Anticimex hit och ska göra nån husbesikting för försäkringen.
Så dagen är räddad =)



Tack för att du finns Malin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback