Ekar med min frånvaro :P

Ja jag ekar verkligen med min frånvaro med uppdateringar :)
Saken är den att jobbet tar knäcken på mig.
Jobbigt med allt nytt som ska in i min kloka (?) hjärna... :P
Men snacka om att man frågar sig ordentligt varför jag va kvar på Sundhem så länge som jag va..
Min nya chef kom till mig idag och hade hört hur det va på Sundhem och jag berättade i stort hur det ser ut och hon blev ärligt talat upprörd och hon kunde inte fatta hur en chef kunde vara så.
Hur hon kunde bete sig som hon gör...
Ja allt.
Och till min stora glädje hälsade hon mig varmt välkommen =)
Kan inte med ord beskriva hur bra jag trivs och att man känner glädje att gå till jobbet.
DET VA LÄNGE SEDAN !

 
Har faktiskt inte hunnit med så mycket annat än att jobba.
 Men nu är man ledig några dagar (förhoppningsvis), så nu ska jag verkligen sätta igång hästarna på allvar.
 Eller ja Emil iaf. Lizzie ha trampat av sig en baksko och hovslagaren kommer inte förns om nån vecka till.
 *suck*
 
 På lördag ska jag åka "hem" till Nordmaling och familjen och hjälpa pappa att flytta =)

 

 Funderar på att skaffa en liten kisse till våran gård, M står fortfarande emot det.
 Få se om han går att charma :P
 Måste ju hålla alla råttor och möss på avstånd, jag skulle allvarligt DÖ om jag mötte nån sån levade äcklig sak :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstår att du vill ha en katt.. jag ville också ha en katt som skulle hålla möss borta.. jag hann ju tyvärr se flera innan.. Jag fick ju skaffa en tillslut..:P men Emil var också emot det först..:P och nu har jag då inte sett möss sen kissen kom för ett år sedan..:P

2009-05-15 @ 06:52:18
Postat av: Jocke

Jag kanske ska flytta för att plugga så du kan få låna min på obestämd tid ;)

2009-05-15 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback