Fredag

Äntligen har FLODHÄSTARNA åkt !
Dom fega sakerna kom och hämtade hästarna MITT I NATTEN !
När jag gick å la mig vid 1 tiden på natten va dom fortfarande kvar och när jag steg upp på morgonen så va dom borta :O
 Jag ska inte klaga, otroligt skönt att ha dom borta härifrån !
 
 Så igår for vi ut till Tennåkern och hämtade traktorn och lite annat smått å gott så vi kan plöja och göra åkern där dom stog användbar igen...
 

 Idag ska jag åka hem till Nordmaling en sväng och hjälpa pappa lite mer med flytten.
 Ska hämta upp farmor först.

 Tanken va att jag skulle hinna göra stallet så att allt är klart när jag kommer hem, för vi kanske e bjudna bort på middag ikväll, få se vad som händer.

 Men nu ska jag ut och njuta av att jag slipper se dom stackars hästarna och göra klart i stallet.

 Ha en toppen fredag allihopa !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback