Fredag

Ja tro de eller ej, men nu ha de blivit fredag igen och jag ha varit kass på att blogga denna vecka..
Har haft en hel del för mig så de känns som man inte hunnit andas...
Men men nu är härliga fredag här igen och dom har lovat kanonvarmt i helgen.
UNDERBART !
Men samtidigt för våran åker och våran mark behöver vi lite regn... :S
Så de växer och gror :P

 Förra helgen va kanonhärlig på många sätt.
 Vi hade grillning och lite alkohol i fredags på Mosjön.
 Riktigt trevligt !
 
 <-- Mallan i telefon som vanligt :)
 
 På lördagen kom bror och Emma för att hälsa på.
 De tog med sig deras lilla tillökning i familjen.
 <--Söt Tyson =)
 
 Kvällen bestod av grillning igen i Mosjön, men denna gång blev de väldigt torrt på alkoholen för min del.
 Jag och Mallan åkte in till stan och hyrde världens kassaste film istället.
 Kom inte ens ihåg vad den hette så jag kan varna er alla :P
 Men KASS va den och den hade fått toppbetyg i England så där ser man sikken värdelös smak dom har !
 
 På söndagen vaknade man pigg som en lärka av att M ringde halv 6 och ville hem.
 Fattar inte hur den människan orkar.
 OCH sen klaga hela dagen efter.
 FAN skyll dig själv :P
 Senare på dagen kom Mallan och vi byggde klart andra sommarhagen !
 TACK TACK TACK underbara du för hjälpen !
 Sen åkte vi in till ridskolan och tittade på lite tävlingar =)
 Hittade en helt underbar häst som jag bara måste stjäla !
VILL HA !!!
 


 På kvällen fick hästarna byta hage och dom blev överlyckliga !
 Har dom inte ute på natten än, men i  Juni är de tänkt att dom ska gå ute dygnet runt !
SKÖNT !

 
<-- Älsklings Chiva ute i solen =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Skoj med ny häst! vad är det du söker? Ålder, prisklass, inriktning? :)

2009-06-01 @ 08:49:17
URL: http://Mija-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback