Helgen

Igår spenderades hela dagen hemma i Nordmaling med familj och släkt.
Hjälpte pappa att flytta till en jättefin lägenhet.
Många kartonger och mycke plock blev det.
Flytta från hus till lägenhet är inte de lättaste så det blev många saker som fick flytta till soptippen.
Verkligen jätteroligt att träffa alla mina bröder och pappa och famor. =)
Det var verkligen evigheter sedan.
Jag ska åka "hem" en sväng till i veckan nån dag och fortsätta hjälpa pappa med flytten =)
Vid 20-tiden va jag hemma igen och det blev att snabbgöra stallet för att sedan vänta på Malin.
Vi drog en snabbvisit till Mosjön och hälsade på min fulla pojkvän och hans kompisar.
Sedan bar det av mot Sidensjö en sväng och efter det brummade vi runt i stan till strax efter 2.
Då va jag lagomt trött och åkte hem. =)

Idag har jag varit otroligt trött och inte orkat med nåt.
Antar att nån riktig fet förskylning är på väg.
Känns i kroppen att de inte är som de ska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback