Jahapp

Helgen är över och det är redan tisdag.
Jag har varit på jobbet idag och ikväll blir det träning med hästarna.
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet på jobbet.
Kan inte fatta att jag stod ut så länge på gamla stället..
Huvva vill inte ens tänka på de längre !
Nej som sagt nya tag och jag kommer aldrig för mitt liv sätta in foten på Sundhem igen ! NEVER !

Måste försöka få tag på nån klok människa inne på kommunen imorron innan jag börjar jobba.
 Och det är som alla vet lättare sagt än gjort.
Antingen är dom där upptagna eller ute på tjänsteärende hela dagarna.
Jaja dom ha väl de dom gör oxå, men varför ska de vara så svårt att få tag på dom ?!

Dessa förbannade hästar står oxå kvar på gården än.
JAG BLIR GALEN !


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback