Lördag kväll

Ja idag har jag varit och hälsat på min underbara lilla mamma och syster.
Blev en snabbis till Angelin och Jonte oxå.
En sväng på samhället och hjälpte mamma shoppa lite :D
Snälla mamma bandagerade om min lilla tumme som blivit värre igen.
Hon ville att jag skulle åka och kolla upp den, men tjurig som man e så ville man INTE de :P
 Då tänker man bara att SÅ ont gör det inte...
 Men ska jag vara ärlig med mig själv har jag nog fått mig en spricka...
 Kan väl läka av sig själv tycker jag, tror inte sjukhuset gör nåt annat heller :P

 

 Nu ska jag brumma in till stan och umgås lite med Mallan :D
 Härligt att du ställer upp gumman !
 <3

 
Ha en trevlig lördagkväll alla ! =)

 CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback