Sikken förbannade dag !

Dagen började med att jag ramlade i hagen och fråga mig inte hur jag lyckades men de gjorde jag...
Aj aj i min tumme, som fick ta emot hela smällen...
Har fruktansvärt ont och kan typ inte röra den till fullo.
Är det inte bätte imorron åker jag väl in till sjukhuset så man få veta så de inte e nå allvarligt..

 
 
 Sen skulle jag ut och gå med Lizzie och 2 av barnen i byn skulle visa mig lite ridvägar..
 Just innan vi skulle iväg kom förra ägarna till huset och skulle hämta lite saker från gården.
 Jag hamnade såklart i storbråk med henne(nämner inga namn men vi kan kalla henne häxan)
 Jag ville ha nyckeln till en av stugorna som dom har packat full med hö och fick till svar att de skulle jag minsann inte få för det va hennes stuga ett tag till !!
 Häxan säger att hon inte kommer att lämna tillbaka nyckeln förrns sista maj.
 Saken är den att det är våran stuga from det datumet vi köpte huset.
 Men det ville hon inte lyssna på och när jag sa att jag skulle göra en polisanmälan hånade hon mig i ansiktet och sa att det kunde jag ju göra men att hon hade rätten på sin sida !
Alltså hur är vissa människor funtade.
 Hon är en vuxen gammal kärring men beter sig som hon äger allt och va fruktansvärt spydig och otrevlig.
 Jag ska även nämna att det är inte hon vi köpte huset som jag kallar häxa, utan hennes MAMMA !
 Ja allt detta är så jäkla komplicerat men för att ge ett tips :
 VA ALDRIG SNÄLL OCH TRO GOTT OM MÄNNISKOR NÄR NI INTE VET VILKA DOM ÄR !
 Just nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra för att bli av med dom, jag är helt enkelt FÖR snäll och jag bli så jäkla förbannad på mig själv !!

FÖRBANNAT !!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Åhhh vad irriterad jag blir, jag känner din ilska. Ta dit polisen... det komma kännas så jävla kul för dig att visa "häxan" att du har rätt. Vad fan ska hon ha nyckeln till sista maj för? Hon gör det för att jävlas, så jävlas tillbaka :P

2009-05-03 @ 15:24:00
Postat av: Angelin

Hon är ju helt jävla dum i huvet!!

Gör en polisanmälan på en gång så blir du av med henne å nyckeln är din..

Hon har INGEN som hellst rätt till nyckeln nu när huset är erat.



stå på dig!

2009-05-03 @ 16:19:18
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback