Tisdag

Äntligen e hagen byggd och nu jäklar ska asen kastas ut från vår mark !!
Polisanmälan e på G och jag hoppas bara dom kan göra nåt.
Orkar fan inte ha de så här längre !

Igår byggde jag och Mallan upp ena sommarhagen som jag har haft till mina hästar.
Ja hur länge höll vi på... 5 timmar....
Bara trästolp riktigt drygt.
De regnade dessutom.....
Men snacka om att vi va tacksam för apparaten vi köpte till skruvdragaren, så slapp man dra alla isolatorer för hand!
Den kan jag varmt rekomendera !

Tack underbara Mallan för all hjälp!
Och tack för att du finns ! <3

 
Idag måste jag plugga riktigt mycket, och jag ska även brumma in till stan en sväng och hämta ett elaggregat som jag ska få av Mallans styvpappa.
 Otroligt tacksam för de !
 Tack Tack ! =)

 


Kommentarer
Postat av: malin

hehe ingen fara =) hoppas inte emil å lizzie far ut någe mer när dom får sig en stöt =P

2009-05-05 @ 14:15:16
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback